Mag ik de berichtgeving op een ander mailadres ontvangen?

ALLE berichtgeving van MoveNext wordt naar alle e-mailadressen van de ingestelde gebruikers gestuurd.

In mijn.movenext.nl kun je kiezen op welke adressen je berichtgeving ontvangt. Je kunt bijvoorbeeld je facturen op meerdere mailadressen ontvangen: voeg in mijn.movenext.nl een gebruiker toe. Wil je juist minder berichtgeving ontvangen: dan kun je een mailadres verwijderen of aangeven dat je hier bepaalde berichtgeving niet wilt ontvangen. 

Het kan zijn dat je onze berichtgeving dubbel in je mailbox ontvangt. Vaak het dit te maken met het feit dat er meerdere gebruikers ingesteld staan die uitkomen in jouw mailbox. Je kan hiervan een overzicht zien in mijn.movenext.nl

Let op: Het mailadres waarmee je inlogt en waarop je facturen krijgt is gelijk de loginnaam,

daarom kan je... 
1. dat mailadres maar voor één klant gebruiken (anders zou je inloggen bij twee accounts) en
2. dit adres niet wijzigen (wel toevoegen/verwijderen).

Als je bent ingelogd met een eigenaarsaccount, klik je in het menu links op de gebruiker (je naam) bovenaan. Vervolgens op 'Gebruikers'. Hier kun je de gebruikers beheren en toevoegen. Bij elke gebruiker kun je instellen welke berichten je daar wilt ontvangen. 

Soms wil je bijvoorbeeld een specifiek e-mailadres voor facturen (bijv. factuur@ / administratie@ / invoice@) ingesteld hebben. Voeg deze allereerst als gebruiker toe. Je kunt vervolgens per gebruiker instellen welke berichtgeving deze wel of niet ontvangt.
Om specifieke berichtgeving van MoveNext te beheren, klik linksboven in het klantscherm op je naam -> 'Profiel' en zet onder 'E-mailberichten' bepaalde berichtgeving (bijvoorbeeld factuurmails: 'Nieuw factuur aangemaakt') aan of uit.

Let op: als je een gebruiker toevoegt en verder niets instelt, krijg deze gebruiker facturen, herinneringen etc. allemaal in zijn of haar mail. Je kunt dat uitzetten of gebruikers weer verwijderen.