Betalingsherinnering ontvangen en wel betaald?

Heb je een betalingsherinnering ontvangen terwijl je al wel betaald hebt? Dat moet natuurlijk niet. Wat kan er aan de hand zijn?
  • elke dinsdag worden de betalingen van de afgelopen week verwerkt. Misschien hebben de betaling en de herinnering elkaar gekruist?
  • je betaling is om welke reden niet goed verwerkt. 

Wil je in een mailtje aan administratie@movenext.nl aangeven om welke factuur het gaat, wat het bedrag is en wat de datum is waarop het bedrag bij jou is afgeschreven? Vermeld in het onderwerp: betalingsbewijs. Een screenshot van de betaling uit internetbankieren is ook voldoende.

In Mijn MoveNext kun je precies zien welke betalingen er zijn verwerkt. De factuur heeft dan de status 'Voldaan'. In Mijn MoveNext vind je alle informatie over je producten en je account. Log in met je mailadres en je wachtwoord. Wachtwoord kwijt? Kies in het inlogscherm voor 'Opties'.